Nejlepší nápady vznikly díky nedostatku spánku, říká ředitel vývoje o Dragon’s Dogma 2
Kreativita je nepochybně ovlivňována dostatečným odpočinkem, v některých studiích však naopak dávají přednost nápadům, které se urodí v unavených hlavách.
- Ředitel vývoje Dragon’s Dogma 2 promluvil o stylu práce
- Vývojáři tvořili i dlouho do noci
- Nejzábavnější nápady se údajně objevily, když dlouho nespali
Vývoj Dragon’s Dogma 2 se pomalu blíží do závěrečné fáze, hra by měla vyjít už za několik měsíců, tedy pokud autoři nenarazí na nějaký zásadní problém. V nedávném rozhovoru se pochlubili, že jim nejsou cizí dlouhé přesčasy.
O produkci hry promluvil ředitel vývoje Hideaki Icuno v rozhovoru pro magazín Play. Prozradil, že vývojáři nezřídka pracovali dlouho do noci, často museli bojovat s únavou. Ale právě tehdy se podle něj rodily ty nejzajímavější myšlenky.
„Pořádali jsme několikadenní sezení, během kterého tým přicházel s nápady, co by se ve hře mohlo stát. Nejzábavnější byly vždy ty, s nimiž lidé přišli, když jsme kvůli práci dlouho do noci nespali.“ Dále uvedl, že následně ignorovali otázku, zda zmíněné nápady náhodou nebudou působit hloupě. Do hry se jich snažili propašovat co nejvíce.
Nápady si prověříme 22. března, právě tehdy Dragon’s Dogma 2 dorazí na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series.