Nový BioShock poběží na Unreal Engine 4
Vypadá to, že se k nám dostávají první miniaturní detaily ohledně nového dílu BioShock. Studio Cloud Chamber, které vzniklo na konci minulého roku, totiž hledá nové zaměstnance. U jednotlivých inzercí jsou navíc popsány náplně práce díky čemuž se dozvídáme například to, na čem poběží BioShock 4.
Hned několik poptávek po vývojáříchi zmiňuje použití enginu Unreal Engine 4, tedy současnou generaci UE. Není překvapením, že nadcházející díl míří na novou generaci, vydání je totiž ještě několik let před námi. Je také velmi možné, že se přesuneme do jiného prostředí, vedoucí modelář prostředí totiž „vdechne život do nového a fantastického světa.“
Celkově má být svět „živý“ a interaktivní. Bohužel ale další informace o nové hře nemáme. Vývoj je ještě ve velmi rané fázi a první upoutávky očekáváme skutečně až za pár let. Vzhledem ke stáří posledního dílu – 7 let – to sice fanoušky série moc nepotěší, věříme ale, že nové studio posune sérii opět na novou úroveň.